Перейти к содержимому


Фотография

лимиты и разрешения на отходы


  • Авторизуйтесь для ответа в теме
Сообщений в теме: 14

#1 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 19 Сентябрь 2013 - 16:16

В повестку дня заседаний Рады на рассмотрение внесен небезизвестный законопроект 2435а. Рассмотрение планируется на неделе с 08.10 по 11.10 2013 года.

Лимитам на отходы плавно приходит конец

http://static.rada.g...WR/WR170913.htm

 


  • 0

#2 OFFLINE   Valeriya

Valeriya

    Новенький

  • Участники
  • 3 сообщений
    Активность: 02 апр. 2014 12:17
  • Пол:Женщина
  • Профессия :Специалист ОТ
  • Город:Dnepropetrovsk

Отправлено 01 Ноябрь 2013 - 13:12

Законопроект принят за основу!  :dance:  http://w1.c1.rada.go...516=2436?&skl=8


  • 0

#3 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 25 Ноябрь 2013 - 13:54

ПОВІДОМЛЕННЯ

         Луганська обласна державна адміністрація ПОВІДОМЛЯЄ про призначення додаткового терміну подачі до Центру адміністративних послуг заяв та комплектів матеріалів обумовлених п. 12 постанови Кабінету Міністрів України № 1218 від 03.08.1998 «Про затвердження порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів», із змінами внесеними постановою № 748 від 07.08.2013 (далі – Постанова) та ст. 7 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» для отримання дозволу на розміщення відходів у 2014 – 2016 роках.
         Власники відходів, які з поважних причин не отримали у встановлені законодавством строки дозвіл на розміщення відходів, можуть подати комплект матеріалів до Центру надання адміністративних послуг у м. Луганську в терміни з 25 листопада до 20 грудня 2013 року.

 

         Увага!
         До комплекту матеріалів надається лист-інформація з викладеними причинами неотримання дозволу на розміщення відходів у терміни встановлені Постановою.
         Враховуючи те, що дозвіл на розміщення відходів надається на 3 роки «Довідка про нормативно допустимі обсяги утворення відходів» повинна надаватись на умовний рік, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи – на період 2014-2016 роки (на термін дії дозволу).
         На підставі отриманого дозволу на розміщення відходів, відповідно до вимог п.14  Постанови, Вам необхідно підготувати ліміт на утворення та розміщення відходів на термін дії дозволу та надати його на затвердження до Луганської обласної  державної  адміністрації з 23 грудня до 27 грудня 2013 року. Для затвердження ліміту на утворення та розміщення відходів Вам необхідно надати лист – звернення на ім’я заступника голови  Луганської обласної державної   адміністрації А.В. Репицького, копію дозволу на розміщення відходів (на один рік (в разі отримання дозволу на розміщення відходів до 01.07.2013) або на три роки), 2 примірника лімітів на утворення та розміщення відходів на термін дії дозволу на розміщення відходів.

  • 0

#4 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 25 Ноябрь 2013 - 14:09

25.11.2013
Керівникам підприємств, установ та організацій (власникам відходів)
Про формування переліків.
Департамент екології та природних ресурсів Луганської обласної державної адміністрації (далі – Департамент) за поданням райдержадміністрацій та виконкомів міських рад міст обласного значення до 1 лютого поточного року визначає перелік власників відходів, яким необхідно одержати ліміти на утворення та розміщення відходів на наступний рік (крім власників, які звільняються від одержання таких лімітів) (далі – Перелік) (п. 10 постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1218 «Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів» (далі – постанова 1218) та п.6 розпорядження голови Луганської обласної державної адміністрації № 1123 від 12.08.2013 «Про внесення змін до заходів щодо організації ведення державного обліку та паспортизації відходів»).


У п. 8 постанови 1218 визначені категорії власників, які звільняються від одержання лімітів на утворення та розміщення відходів, в тому числі і власники відходів, які не підлягають включенню до реєстру об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.08.1998 № 1360 «Про затвердження Порядку ведення реєстру об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів» (далі – постанова 1360). Ці власники подають щороку через дозвільні центри декларацію про утворення відходів.

Відповідно до п. 8 постанови 1360 до реєстру включаються об'єкти, для яких показник загального утворення відходів (Пзув) перевищує граничне значення (Пгз), що дорівнює 1000 умовних одиниць на рік.

Визначення Пзув проводиться на підставі лімітів на утворення та розміщення відходів, затверджених облдержадміністрацією. Власники відходів, які не отримують ліміти визначення Пзув проводять за даними інвентаризації відходів (постанови Кабінету Міністрів України № 2034 від 01.11.1999 «Про затвердження Порядку ведення державного обліку та паспортизації відходів» та № 1360 від 31.08.1998, розпорядження голови Луганської облдержадміністрації від 02.11.2010 № 1323 «Про затвердження заходів щодо організації ведення державного обліку та паспортизації відходів в області» (форма № 14) та №1123 від 12.08.2013 «Про внесення змін до заходів щодо організації ведення державного обліку та паспортизації відходів.)
УВАГА!
З Переліку будуть виключені тільки ті власники відходів, у яких за даними форми 14 «Звіту про проведення інвентаризації джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання», зареєстрованого в Департаменті, Пзув менше 1000 умовних одиниць на рік.
При цьому повідомляємо, що розрахунок Пзув проводиться щорічно, на підставі щорічного оновлення даних інвентаризації відходів.
Інформація про власників відходів, які подадуть декларацію до Департаменту без проведення інвентаризації, буде надіслана до Державної екологічної інспекції у Луганській області для включення в план перевірок наявності та достовірності первинного обліку кількості, типу і складу відходів, який проводиться на основі матеріально-сировинних балансів, для встановлення достовірності даних визначених у декларації.
В разі виявлення фактів приховування відходів та несплати податків до винних будуть вживатися заходи від адміністративного до кримінального впливу.


  • 0

#5 OFFLINE   Леся

Леся

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 149 сообщений
    Активность: 17 дек. 2013 14:18
  • Пол:Женщина
  • Город:Харьков
  • Интересы:Охрана труда и экология

Отправлено 25 Ноябрь 2013 - 14:17

форми 14 «Звіту про проведення інвентаризації джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання»
????
  • 0

#6 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 25 Ноябрь 2013 - 16:28

 

форми 14 «Звіту про проведення інвентаризації джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання»
????

 

а у нас так,что бы посложнее было да  позаковыристей...местные власти не дают скучать,сначала реестровые карты, следом оновленння инвентаризации, затем сразу разрешение  и лимиты, между ними отчеты, формы, спецфирмы,сдавание отходов, весь год-и вечный бой, особенно начиная с нового года и до мая месяца, а последние 2 года-так по сто раз одно и тоже с разрешениями и лимитами благодаря нашему правительству. Зато нет безработицы и инженер по ОТ-эколог всегда при деле!


Сообщение отредактировал инна: 25 Ноябрь 2013 - 16:28

  • 1

#7 OFFLINE   Consul

Consul

    Эксперт

  • Участники
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1 773 сообщений
    Активность: Вчера, 19:59
  • Пол:Мужчина
  • Профессия :EHS Manager
  • Город:Киев

Отправлено 04 Март 2014 - 13:50

народ, можно ли послать декларацию в Единый разрешительный центр почтой/курьером или надо личное присутствие?


  • 0

#8 OFFLINE   Василиса

Василиса

    Участник форума

  • Участники
  • PipPip
  • 225 сообщений
    Активность: 15 июня 2018 08:32
  • Пол:Женщина
  • Город:Славянск

Отправлено 04 Март 2014 - 14:53

В нашем разрешительном, по крайней мере не принимают. Я как-то хотела так послать документы на получение дубликата разрешения госгорпромнадзора.

Мне по телефону ответили, что при подаче заявке нужно где-то расписаться и обязательно иметь при себе паспорт, идентификационный код и доверенность (если ты не директор и не спдфо).


  • 0

#9 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 12 Май 2014 - 08:39

В нашем разрешительном, по крайней мере не принимают. Я как-то хотела так послать документы на получение дубликата разрешения госгорпромнадзора.

Мне по телефону ответили, что при подаче заявке нужно где-то расписаться и обязательно иметь при себе паспорт, идентификационный код и доверенность (если ты не директор и не спдфо).

У меня декларацию не приняли 3 раза,первый раз отказали потому что  еще не было разьяснений,второй раз я  послала почтой,мне пакет документов вернули так же почтой и написали,что нет  перечня отсылаемых документов, третий раз я на почте сделала перечень  и отослала,с того момента никто  и ничего мне больше не возвращал и не оповещал,да и  документах   так и говорится,что мы просто сдаем декларацию, она не требует никаких номеров и подписей с печатями, один экземпляр оставляем себе и этого достаточно.


  • 0

#10 OFFLINE   ranerra

ranerra

    Участник форума

  • Участники
  • PipPip
  • 25 сообщений
    Активность: 12 окт. 2018 14:21
  • Пол:Женщина
  • Город:киев

Отправлено 21 Май 2014 - 13:18

Дозвіл на розміщення відходів.

Увага!

Враховуючи набуття чинності Закону України від 09.04.14 №1193-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо скорочення кількості документів дозвільного характеру», видача дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами призупиняється, у зв’язку з відсутністю форми та порядку їх розробки, на строк приведення Кабінетом Міністрів України у відповідність процедури видачі дозволу. Разом з тим, повідомляємо, про те, що дозвіл на розміщення відходів та ліміти на утворення та розміщення відходів скасовано. Про початок прийому документів на отримання зазначеного дозволу буде повідомлено додатково.

Проте, суб’єкти господарювання, у яких загальний показник утворення відходів (Пзув) менше 1000 умовних одиниць на рік, мають можливість зареєструвати декларацію про утворення відходів у 2014 році в обласному дозвільному центрі.

Дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20___ – 20___ роки

1. Видача Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання документа дозвільного характеру, а також вимоги до них:
1. Заява (постанова КМУ № 1176 від 07.12.2005).
2. Проект ліміту на утворення та розміщення відходів (Додаток 2 до постанови КМУ від 03.08.1998 № 1218) - 2 екз.
3. Відомості про склад і властивості відходів, що утворюються, а також ступінь їх небезпечності для навколишнього природного середовища та здоров'я людини.
4. Довідка про нормативно допустимі обсяги утворення відходів.
5. Довідка про питомі показники утворення відходів.
6. Копії чинних договорів (контрактів) на передачу відходів іншим власникам, завірені підприємством, а для державних та комунальних підприємств, в яких не затверджено фінансових планів, гарантійний лист щодо обов’язку укладання договорів (контрактів) про передачу відходів іншим власникам.
7. Довідка про обсяги токсичних відходів та обсяги утворення, використання і поставку відходів як вторинної сировини і відходів виробництва за поточний рік. До довідки додається копія звіту за формою № 1 – ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари» (підстава – наказ Мінприроди України від 07.07.08 №342 (п.1.4. Інструкції).
8. Висновки санітарно-епідеміологічної експертизи щодо об'єктів поводження з відходами (оригінал та копія).
 
Примітка: Заява та документи, що додаються до неї, подаються державному адміністратору особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, який підтверджує іі повноваження. Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє заяву і документи.
 
Строк надання документа дозвільного характеру :
Загальний термін надання послуги складає 30 робочих дні з дня одержання від суб'єкта господарювання заяви.
 
Примітка:
Дозвіл набирає чинності після затвердження ліміту на утворення та розміщення відходів Миколаївською облдержадміністрацією.
 
 
Декларація про утворення відходів у відповідному році подається власником відходів згідно з п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998 № 1218 «Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів” (із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 07.08.2013 № 748)
 
Перелік підстав для відмови в наданні документа дозвільного характеру:
1. Відсутність заяви замовника.
2. Невідповідність додатка 1 проекту ліміту вимогам Постанови КМУ від 03.08.1998 №1218.
3. Розбіжності у реквізитах власника відходів.
4. Відсутність кодів і найменування груп відходів; не зазначення продукції, що випускається; невірно вказаний рух відходів.
5. Невідповідність в проекті ліміту назв відходів Державному класифікатору відходів ДК 005 – 96 та надання неповного переліку відходів.
6. Відсутність або незадовільно наведений склад властивостей відходів, що утворюються на підприємстві.
7. Невідповідність відомостей про склад і властивості відходів технічному звіту з інвентаризації відходів, реєстровим картам, технічним паспортам відходів.
8. Відсутність в довідці про нормативно допустимі обсяги утворення відходів обґрунтованих розрахунків або посилання на нормативно – технічну документацію та неповне відображення цих даних в додатку 1 проекту ліміту.
9. Невідповідність розрахунку питомих показників утворення відходів вимогам Постанови КМУ від 03.08.1998 №1218.
10. Надання копій недіючих договорів щодо передачі відходів та відходів вторинної сировини, підприємствам, спец підприємствам, що не мають чинних ліцензій на збір і заготівлю вторинної сировини; надання незавірених підприємством копій договорів, або відсутність гарантійних листів щодо обов’язку укладення договорів (контрактів) про передачу відходів іншим власникам для державних та комунальних підприємств.
11. Наявність розбіжностей в інформації щодо визначення класів небезпеки і переліку відходів, наданих в додатку 1 проекту ліміту та у висновку санітарно – епідеміологічної експертизи.
12. Надання висновку санітарно – епідеміологічної експертизи у вигляді ксерокопії, що не відповідає вимогам Постанови КМУ від 03.08.1998 № 1218.
13. Розбіжності даних щодо раніше накопичених відходів у додатку 1 проекту лімітів і звіту за формою № 1 – ВТ «Облік відходів та пакувальних матеріалів і тари»
14. Наявність у проекту лімітів відходів, що віднесені до небезпечних у визначенні, наведеному у Положенні про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтому та Зеленому переліках відходів, затверджених Постановою КМУ від 13.07.2000 №1120.
15. Наявність у проекту лімітів твердих побутових відходів, радіоактивних відходів.
 
Увага !!!
Якщо у процесі розгляду документів, заявник за власною ініціативою змінює вхідні дані в проекті лімітів на утворення та розміщення відходів, то даний проект підлягає новому розгляду у терміни, визначені у п.8.
 
Платність (безоплатність) надання документа дозвільного характеру: безоплатно.
 
Строк дії документа дозвільного характеру (необмеженість строку дії) : 3 роки
 
Необхідність у проведенні експертизи (обстеження) об'єкта, на який видається документ дозвільного характеру :
Проведення експертизи (обстеження) об'єкта, на який видається документ дозвільного характеру здійснюється у випадках, передбачених ст.13 Закону України «Про екологічну експертизу», ст.20 Закону України «Про відходи».
 
Закони України:
 
 
 
2. Закон України “Про відходи» (стаття 20 пункт к , частина 2 пункту б; стаття 31 пункт в; стаття 32 пункт а; стаття 33)
 
 
3. Закон України «Про охорону навколишнього природного середовища» (стаття 20 – 4 пункт д)
 
 
 
 
 
 
Акти Кабінету Міністрів України:
 
1. Постанова КМУ від 03.08.1998 №1218 "Про затвердження Порядку розроблення, затвердження і перегляду лімітів на утворення та розміщення відходів" (із змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ від 07.08.2013 №748)
 
 
 
 
3. Податковий кодекс України (розділ 8 «Екологічний податок»)
 
 
Акти центральних органів виконавчої влади :
 
 
 
 
 
 
 
Акти місцевих органів виконавчої влади :
 
1. Розпорядження голови облдержадміністрації від 22.02.2012 № 55-р «Про затвердження Інструкції з діловодства у Миколаївській обласній державній адміністрації» (пункт 192)
 
 
2. Розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 23.05.2013 № 161- р. «Про затвердження Положення про управління екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації»
 
 
 
3. Розпорядження голови Миколаївської облдержадміністрації від 03.01.2012 № 1 - р « Про створення дозвільного центру облдержадміністрації»
 
 
Результат надання адміністративної послуги: видача Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 3 роки
 
Способи отримання відповіді (результату): Дозвіл на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) вручається особисто під підпис у дозвільному центрі облдержадміністрації або згідно із заявою направляється замовнику засобами поштового зв`язку.
 
Файли для завантаження
Зразок проекту лімітів (додаток 2 до Постанови КМУ від 03.08.98 №1218)
 

 

Видача дубліката Дозволу

2. Видача дубліката Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання дубліката документа дозвільного характеру, а також вимоги до них
1. Заява про видачу дубліката Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки ;
2. Пошкоджений документ дозвільного характеру.
 
Підстава для одержання дубліката документа дозвільного характеру:
втрата документа дозвільного характеру;
пошкодження документа дозвільного характеру.
*У разі втрати документа дозвільного характеру суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня настання такої підстави подати дозвільному органу або державному адміністратору заяву про видачу дубліката документа дозвільного характеру.
*Строк дії дубліката документа дозвільного характеру не може перевищувати строку дії, зазначеного у втраченому або пошкодженому документі дозвільного характеру.
Примітка. Заява та документи, що додаються до неї, подаються державному адміністратору особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, який підтверджує іі повноваження. Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє заяву і документи.
Строк надання дубліката документа дозвільного характеру: протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про видачу дубліката документа дозвільного характеру
Перелік підстав для відмови в наданні дубліката документа дозвільного характеру: відсутні.
Платність (безоплатність) надання дубліката документа дозвільного характеру: безоплатно.
Результат надання послуги: видача дубліката Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки.
Способи отримання відповіді (результату): дублікат Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки вручається особисто під підпис у дозвільному центрі облдержадміністрації або згідно із заявою направляється засобами поштового зв`язку.
 
Файли для завантаження

Внесення змін до Дозволу

3. Внесення змін до Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки
Вичерпний перелік документів, необхідних для внесення змін до документу дозвільного характеру, а також вимоги до них:
1. Заява про внесення змін до документудозвільного характеру;
2. Документ дозвільного характеру, що підлягає переоформленню;
  1. Відповідний документ, що підтверджує зазначені зміни (виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Підстава для внесення змін до документу дозвільного характеру:
зміна найменування суб'єкта господарювання - юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи - підприємця;
зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання.
 
* У разі виникнення підстав для внесення змін до документудозвільного характеру суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом п'яти робочих днів з дня настання таких підстав подати дозвільному органу або державному адміністратору заяву про переоформлення документа дозвільного характеру разом з документом дозвільного характеру, що підлягає переоформленню.
Примітка. Заява та документи, що додаються до неї, подаються державному адміністратору особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, який підтверджує іі повноваження. Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє заяву і документи.
Строк внесення змін до документу дозвільного характеру: протягом двох робочих днів з дня одержання заяви про внесення змін до документудозвільного характеру та документів, що додаються до неї.
Перелік підстав для відмови у внесенні змін до документу дозвільного характеру: відсутні.
Платність (безоплатність) внесення змін до документу дозвільного характеру: безоплатно.
Результат надання послуги: видача переоформленого на новому бланку Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки
*Строк дії переоформленого документа дозвільного характеру не може перевищувати строк дії, зазначений у документі дозвільного характеру, що переоформлявся.
 
УВАГА! Документ до якого не внесенні відповідні зміни в установлений строк є недійсним.
 
Способи отримання відповіді (результату): переоформлене на новому бланку Погодження проекту лімітів на утворення та розміщення відходів вручається особисто під підпис у дозвільному центрі облдержадміністрації або згідно із заявою направляється засобами поштового зв`язку.
 
Файли для завантаження

Анулювання Дозволу

4. Анулювання Дозволу на здійснення операцій у сфері поводження з відходами (розміщення) та погодження проектів лімітів на утворення та розміщення відходів (крім небезпечних) на 20 __ - 20___ роки
 
Підставами для анулювання документа дозвільного характеру є:
1. Звернення суб’єкта господарювання із заявою про анулювання документа дозвільного характеру;
2. Припинення юридичної особи (злиття, приєднання, поділ, перетворення або ліквідація);
3. Припинення підприємницької діяльності фізичної особи — підприємця;
4. Встановлення факту надання в заяві та документах, що додаються до неї, недостовірної інформації.
 
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання Рішення про анулювання документа дозвільного характеру, а також вимоги до них:
1. Заява;
2. Документ дозвільного характеру, що підлягає анулюванню.
Примітка. Заява та документи, що додаються до неї, подаються державному адміністратору особисто суб'єктом господарювання (керівником юридичної особи, фізичною особою - підприємцем) або уповноваженою ним особою. Уповноважена особа повинна мати документ, який підтверджує її повноваження. Державний адміністратор перевіряє документи, що посвідчують особу заявника та реєструє заяву і документи.
Строк надання Рішення про анулювання документа дозвільного характеру:Рішення про анулювання документа дозвільного характеру видається не пізніше п'яти робочих днів з дня прийняття (винесення) рішення, якщо інше не передбачено законом.
Перелік підстав для відмови в наданні Рішення про анулювання документа дозвільного характеру:Відсутні
 
Закони України: Закон України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності»
 
Платність (безоплатність) надання документа дозвільного характеру: Безоплатно
Результат надання послуги: Рішення про анулювання документа дозвільного характеру.
Способи отримання відповіді (результату): Рішення про анулювання документа дозвільного характеру вручається особисто під підпис у дозвільному центрі облдержадміністрації або згідно із заявою направляється замовнику засобами поштового зв`язку.
Файли для завантаження

Сообщение отредактировал ranerra: 21 Май 2014 - 13:19

  • 1

#11 OFFLINE   smena_3

smena_3

    Посетитель

  • Участники
  • Pip
  • 5 сообщений
    Активность: 14 марта 2015 08:55
  • Пол:Мужчина
  • Профессия :инженер-энергетик
  • Город:Хмельницкий

Отправлено 16 Август 2014 - 23:55

Подскажите, пожалуйста, пришел приказ из СОП компании подать документы в разрешительные центры для получения лимитов, а у меня есть лимиты от 2013 года, а я читаю (П О С Т А Н О В А від 3 серпня 1998 р. N 1218 зі змінами):

Ліміти на утворення та розміщення відходів встановлюються

терміном на три роки і доводяться до власників відходів до 1
жовтня поточного року. { Абзац перший пункту 18 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 748 ( 748-2013-п ) від
07.08.2013 }

Можно ли на основе этого пункта подать документ, который освобождает от получения разрешительных документов на 2015 год?


  • 0

#12 OFFLINE   lovial

lovial

    Консультант

  • Участники
  • PipPipPipPip
  • 916 сообщений
    Активность: 30 окт. 2018 21:43
  • Пол:Мужчина
  • Город:Днепропетровск

Отправлено 29 Сентябрь 2014 - 09:14

Коллеги, кто подскажет, что теперь с документами на отходы? Разрешение отменили, согласование лимитов отменили... Что надо делать (Инвентаризация - раз в год или реже? Реестровые карты, и т.д.), лимиты?


  • 0

#13 OFFLINE   Vladimir_

Vladimir_

    Посетитель

  • Участники
  • Pip
  • 6 сообщений
    Активность: 09 февр. 2015 12:48
  • Пол:Мужчина
  • Город:Odessa

Отправлено 02 Октябрь 2014 - 14:49

Меня также интересует эта тема.

Отменено: - Разрешение на размещение отходов

                   - Согласование проектов лимитов

                   - Разрешение на хранение и удаление отходов

                   ...

Осталось  лишь разрешение на осущ. обращение с отходами и введена декларация на отходы.

http://dobudova.com/...nogo-kharaktera

 

У кого какое мнение по этому поводу?


  • 0

#14 OFFLINE   инна

инна

    Заслуженный консультант

  • Участники
  • PipPipPipPipPip
  • 1 106 сообщений
    Активность: 17 апр. 2017 19:07
  • Пол:Женщина
  • Профессия :инженер по охране труда
  • Город:Луганск
  • Интересы:охрана труда,экология

Отправлено 06 Ноябрь 2014 - 06:27

Остались отчеты в налоговую,годовые в статистику, остались реестровые карты, оновлення инвентаризации ежегодное  и 1 раз в 5 лет новая инвентаризация,декларация на отходы,еще  сдача отходов сп.предприятиям раз в пол года,плюс заключение договоров с этими предприятиями, ведение  учета по формам, не ппереэивайте, придумают в замен разрешениям и лимитам что-нибудь,одни слова в законах  заменят другими и все будет в порядке


  • 0

#15 OFFLINE   Вадим18

Вадим18

    Новенький

  • Участники
  • 1 сообщений
    Активность: 31 мая 2018 09:09
  • Пол:Мужчина
  • Профессия :інженер з ОП
  • Город:izum
  • Страна:україна

Отправлено 31 Май 2018 - 09:08

Здравствуйте!
Скажите, пожалуйста, как изменился порядок предоставления разрешений на осуществление операций в сфере обращения с отходами для предприятий (Пзув) которых представляет больше  1000?

Спасибо. 


  • 0